Idioma : Castellano / Català

Amb quines Entitats Financeres i Asseguradores treballem?

Jubilarse en Casa SL ofereix l’Assessorament Independent que OBLIGA la Llei 41/2.007 de Regulación del Mercado Hipotecario. Aquesta Llei, en el punt 4ª de la Disposició Addicional Primera per a la Regulació de la Hipoteca Inversa diu

“En el marco del régimen de transparencia y protección de la clientela, las entidades establecidas en el apartado 2 que concedan hipotecas inversas deberán suministrar servicios de asesoramiento independiente a los solicitantes de este producto, teniendo en cuenta la situación financiera del solicitante y los riesgos económicos derivados de la suscripción de este producto. Dicho asesoramiento independiente deberá llevarse a cabo a través de los mecanismos que determine el Ministro de Economía y Hacienda. El Ministro de Economía y Hacienda establecerá las condiciones, forma y requisitos para la realización de estas funciones de asesoramiento”

Treballem amb els principals Bancs, Caixes d’Estalvi i companyies Asseguradores que ofereixen productes de Hipoteca Inversa. Però no estem vinculats a cap d’aquestes Entitats, el que ens permet realitzar la nostra gestió amb totes elles, oferint la Hipoteca Inversa que millor s’adeqüi a les seves necessitats en les millors condicions.